
Pozycjonowanie stron www - usługa dla Ciebie
Pozycjonowanie stron internetowych to wiele działań, które mają na celu poprawienie widoczności stron w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyświetlanych w wyszukiwarce. Im wyżej strona wyświetla się w SERPach, tym większy ruch w witrynie, co w efekcie powinno skutkować zwiększeniem konwersji firmy. Drugim plusem tego działania jest poprawa rozpoznawalności brandu, usługi bądź produktu.
Algorytm Google klasyfikuje każdą stronę internetową w oparciu o plus minus 200 najrozmaitszych czynników. Wynik tej diagnozy decyduje o tym, na którym miejscu strona lub jej podstrona pokaże się w SERP na konkretną frazę. Za główne czynniki rankingowe eksperci do spraw SEO uznają m.in. prędkość ładowania, linkowanie (on-site oraz off-site), a także jakość contentu.
Wpisując w wyszukiwarkę Google jakąkolwiek frazę, internaucie ukazuje się wykaz stron, których treść została uznana za najlepszą odpowiedź na powyższe zapytanie. Jakie adresy wyświetlają się w rezultatach wyszukiwania najwyżej? Najczęściej te, których zawartość jest starannie nasycona przemyślanymi słowami kluczowymi. a jednocześnie niepowtarzalna. Na pozycje wpływ ma także prawidłowo zoptymalizowany kod HTML, prędkość wczytywania się strony (nie tylko w wersji na mobile, lecz i na komputerze), a także liczba linków przychodzących do naszej strony.
Czy powinno się zlecić pozycjonowanie sklepu lub strony internetowej firmie SEO?
Algorytm Google cyklicznie jest modyfikowany, zatem warto zlecić optymalizację oraz pozycjonowanie sklepów oraz stron www profesjonalistom. Świetnym wyborem będzie firma SEO, która posiada kilkuletnie doświadczenie w tym obszarze. W takich agencjach zatrudnionych jest szereg ekspertów nie tylko od optymalizacji, ale też prowadzenia kampanii Google Ads czy programowania. Powierzając pozycjonowanie strony podmiotowi zewnętrznemu zaoszczędzone środki i czas można zaprząc w inne akcje marketingowe, które również rozwiną firmę.
Do kogo adresowana jest usługa pozycjonowania sklepów oraz stron internetowych w Google?
Pozycjonowanie to przede wszystkim oferta skierowana do administratorów stron internetowych, których zadaniem jest dotarcie do klienta i sprzedaż wyrobów lub usług przedsiębiorstwa. Decydując się nawet niszową działalność nieroztropnie jest współcześnie nie założyć własnej strony firmowej albo ją uruchomić, lecz nie dbać o jej pozycjonowanie. Biznes to nieustanne starania o pozyskanie kolejnych klientów. Wedle badań blisko 97% klientów poszukuje w sieci opinii o lokalnych usługach, co klarownie pokazuje do jak obszernej grupy odbiorców można tą metodą dotrzeć. A pojawienie się adresu sklepu albo strony w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania w przeglądarce bardzo zwiększa prawdopodobieństwo, że konsument wybierze nasze usługi.
Kontakt z nami:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]